Fale powiadomień



Specjaliści od działania portali społecznościowych w kontekście ich użyteczności dla działań marketingowych odkryli w ostatnim czasie bardzo specyficzny mechanizm działający w wielu serwisach, ale najbardziej widoczny na Facebooku, który jest podstawowym narzędziem, a właściwie środowiskiem dla Social Media marketing. Co to za mechanizm? Został określony mianem fal powiadomień. Jego działanie jest proste, jeśli chodzi o kwestie techniczne, ale odpowiednie panowanie nad mim okazuje się być czasami kłopotliwe.

Nie każdy dostaje nasze powiadomienia

Użytkownicy indywidualni mogą o tym nie wiedzieć, ale każdy użytkownik portalu posiadający tysiące osób go obserwujących na pewno się zorientował, że publikowane przez niego treści nie trafiają do wszystkich osób, które jego fanpage polubiły. Czy jest to błąd systemu? W żadnym razie. 
Gdyby każda treść trafiała do każdego potencjalnego odbiorcy, mięlibyśmy taki chaos informacyjny, że polubienie kilku profili okazałoby się nie do ogarnięcia od strony śledzenia ich. Otrzymywanie publikowanych treści jest zależne od tak zwanych fal powiadomień, które mogą zamienić się w prawdziwe tsunami, ale mogą też bardzo szybko się załamać.

W poszukiwaniu tsunami
Naszym celem jest, by fala powiadomień zamieniła się w tsunami, a potem rozlała się także na osoby, które do tej pory nie wiedziały o naszym istnieniu. Osiągnąć to można poprzez oferowanie materiału, który będzie przez użytkowników lubiany. Kiedy oni go polubią, zostanie rozesłany dalej do innych osób obserwujących nasz profil, a fakt polubienia zostanie udostępniony osobom obserwującym daną osobę. Jest to podwójne sprzężenie zwrotne. 
Pierwsza jego część jest nawet ważniejsza. Ogromnym zagrożeniem dla każdej publikowanej treści jest też to, że może on trafić na profile nieaktywne. Jeśli tak się stanie, ponieważ część lajków została przez profil zakupiona na przykład w Bangladeszu na farmie, efektem tego będzie załamanie się fali i jej niedocieranie do większego grona osób. 
Jest to pułapka na osoby, które po prostu kupują kliknięcia, a nie powoli budują swoją bazę fanów lub decydują się na usługi firm aktywnie promujących treści pojawiające się na profilach w mediach społecznościowych. Jeśli nie zadbamy o siłę fali, nasze wpisy będą niewiele warte.

Więcej w artykułach na stronie: http://buyfans.pl/



Internetowe szkolenia wideo
Dorosłe życie to niekończąca się edukacja. Bez względu na to, czym zajmujemy się na co dzień, musimy stale poszerzać swoje możliwości i rozwijać zainteresowania, także jeśli chodzi o pracę, bo 2przecież współczesny, niezwykle dynamiczny świat, w żadnej sytuacji nie zagwarantuje...
Nauka może być przyjemna!
Wyniesione ze szkoły przeświadczenie, że nauka to jedna z tych czynności, które są przykrą koniecznością, to jedno z największych kłamstw współczesnego świata. Ci, którzy tak sądzą, najczęściej nie mieli po prostu okazji, by przekonać się o tym, jak wiele można się...
Impreza firmowa Instytutu Matematyki
Jednym z znaczących kwestii wesel i imprez firmowych Wrocław jest bezspornie sala weselna Wrocław. To tu ma się odbywać cała uroczystość weselna. Zbierają się przyjaciele, konsumują posiłki oraz imprezują do białego rana przy rytmach rwącej muzyki. Wesele Wrocław to...


  • Diagnostyka zaburzeń serca
  • W usuwaniu nieprawidłowości rytmu serca najczęściej stosuje się kardiowersję farmakologiczną- w przypadku, gdy nie uzyskamy pożądanego...
  • Rehabilitacja zintegrowana w praktyce
  • Profesjonalna fizjoterapia to jeden z ważnych elementów skutecznego leczenia. Rehabilitacja zintegrowana często jest podstawą oferty oferowanej...
  • Wesele matematyka przy muzyce DJ-a
  • Nie masz koncepcji na oprawę muzyczną weselnej imprezy, a do niej już niewiele czasu? Nie martw się! Jeśli zależy Ci na wspaniałej imprezie i...