Fale powiadomień



Specjaliści od działania portali społecznościowych w kontekście ich użyteczności dla działań marketingowych odkryli w ostatnim czasie bardzo specyficzny mechanizm działający w wielu serwisach, ale najbardziej widoczny na Facebooku, który jest podstawowym narzędziem, a właściwie środowiskiem dla Social Media marketing. Co to za mechanizm? Został określony mianem fal powiadomień. Jego działanie jest proste, jeśli chodzi o kwestie techniczne, ale odpowiednie panowanie nad mim okazuje się być czasami kłopotliwe.

Nie każdy dostaje nasze powiadomienia

Użytkownicy indywidualni mogą o tym nie wiedzieć, ale każdy użytkownik portalu posiadający tysiące osób go obserwujących na pewno się zorientował, że publikowane przez niego treści nie trafiają do wszystkich osób, które jego fanpage polubiły. Czy jest to błąd systemu? W żadnym razie. 
Gdyby każda treść trafiała do każdego potencjalnego odbiorcy, mięlibyśmy taki chaos informacyjny, że polubienie kilku profili okazałoby się nie do ogarnięcia od strony śledzenia ich. Otrzymywanie publikowanych treści jest zależne od tak zwanych fal powiadomień, które mogą zamienić się w prawdziwe tsunami, ale mogą też bardzo szybko się załamać.

W poszukiwaniu tsunami
Naszym celem jest, by fala powiadomień zamieniła się w tsunami, a potem rozlała się także na osoby, które do tej pory nie wiedziały o naszym istnieniu. Osiągnąć to można poprzez oferowanie materiału, który będzie przez użytkowników lubiany. Kiedy oni go polubią, zostanie rozesłany dalej do innych osób obserwujących nasz profil, a fakt polubienia zostanie udostępniony osobom obserwującym daną osobę. Jest to podwójne sprzężenie zwrotne. 
Pierwsza jego część jest nawet ważniejsza. Ogromnym zagrożeniem dla każdej publikowanej treści jest też to, że może on trafić na profile nieaktywne. Jeśli tak się stanie, ponieważ część lajków została przez profil zakupiona na przykład w Bangladeszu na farmie, efektem tego będzie załamanie się fali i jej niedocieranie do większego grona osób. 
Jest to pułapka na osoby, które po prostu kupują kliknięcia, a nie powoli budują swoją bazę fanów lub decydują się na usługi firm aktywnie promujących treści pojawiające się na profilach w mediach społecznościowych. Jeśli nie zadbamy o siłę fali, nasze wpisy będą niewiele warte.

Więcej w artykułach na stronie: http://buyfans.pl/



Najlepszy sposób na szybką naukę
Każdy z nas bazuje w swoim życiu na pewnej ilości wiedzy. Niektórzy wynoszą ją ze szkoły, inni z domu, a jeszcze inni uczą się na własnych błędach lub są samoukami. Tak czy owak, nie da się żyć we współczesnym świecie bez rozwijania tego zasobu informacji i umiejętności, a...
Rozwój osobisty
Coraz więcej osób jest świadoma tego, że na pewne sfery życiowe takie jak nauka, relacje między ludzkie, podejście do życia, czytanie, zapamiętywanie mamy większy wpływ niż jeszcze kiedyś mogło by się nam wydawać. Nie wiem czy wiesz, ale za tym wszystkim stoi rozwój osobisty o...
Jak urządzić kuchnię?

Kuchnia powinna być urządzona praktycznie i wygodnie. Odpowiedz na pytanie jak należy urządzić kuchnię wcale nie jest taka prosta. Wszystkie podstawowe czynności takie jak gotowanie, zmywanie, przygotowywanie przetworów mogą być...