Fale powiadomień



Specjaliści od działania portali społecznościowych w kontekście ich użyteczności dla działań marketingowych odkryli w ostatnim czasie bardzo specyficzny mechanizm działający w wielu serwisach, ale najbardziej widoczny na Facebooku, który jest podstawowym narzędziem, a właściwie środowiskiem dla Social Media marketing. Co to za mechanizm? Został określony mianem fal powiadomień. Jego działanie jest proste, jeśli chodzi o kwestie techniczne, ale odpowiednie panowanie nad mim okazuje się być czasami kłopotliwe.

Nie każdy dostaje nasze powiadomienia

Użytkownicy indywidualni mogą o tym nie wiedzieć, ale każdy użytkownik portalu posiadający tysiące osób go obserwujących na pewno się zorientował, że publikowane przez niego treści nie trafiają do wszystkich osób, które jego fanpage polubiły. Czy jest to błąd systemu? W żadnym razie. 
Gdyby każda treść trafiała do każdego potencjalnego odbiorcy, mięlibyśmy taki chaos informacyjny, że polubienie kilku profili okazałoby się nie do ogarnięcia od strony śledzenia ich. Otrzymywanie publikowanych treści jest zależne od tak zwanych fal powiadomień, które mogą zamienić się w prawdziwe tsunami, ale mogą też bardzo szybko się załamać.

W poszukiwaniu tsunami
Naszym celem jest, by fala powiadomień zamieniła się w tsunami, a potem rozlała się także na osoby, które do tej pory nie wiedziały o naszym istnieniu. Osiągnąć to można poprzez oferowanie materiału, który będzie przez użytkowników lubiany. Kiedy oni go polubią, zostanie rozesłany dalej do innych osób obserwujących nasz profil, a fakt polubienia zostanie udostępniony osobom obserwującym daną osobę. Jest to podwójne sprzężenie zwrotne. 
Pierwsza jego część jest nawet ważniejsza. Ogromnym zagrożeniem dla każdej publikowanej treści jest też to, że może on trafić na profile nieaktywne. Jeśli tak się stanie, ponieważ część lajków została przez profil zakupiona na przykład w Bangladeszu na farmie, efektem tego będzie załamanie się fali i jej niedocieranie do większego grona osób. 
Jest to pułapka na osoby, które po prostu kupują kliknięcia, a nie powoli budują swoją bazę fanów lub decydują się na usługi firm aktywnie promujących treści pojawiające się na profilach w mediach społecznościowych. Jeśli nie zadbamy o siłę fali, nasze wpisy będą niewiele warte.

Więcej w artykułach na stronie: http://buyfans.pl/



Internetowe szkolenia wideo
Dorosłe życie to niekończąca się edukacja. Bez względu na to, czym zajmujemy się na co dzień, musimy stale poszerzać swoje możliwości i rozwijać zainteresowania, także jeśli chodzi o pracę, bo 2przecież współczesny, niezwykle dynamiczny świat, w żadnej sytuacji nie zagwarantuje...
Korzyści łatwe do policzenia
Bardzo wiele osób rozważa znalezienie właściwego miejsca, w którym dałyby radę przechować swoje cenne rzeczy osobiste a także należące do firmy, dla których brakuje miejsca w biurze - polecam tym wszystkim stronę firmy Stokado. Pod tym adresem mogą odszukać samoobsługowe magazyny do...
Łóżka rehabilitacyjne. Prosta matematyka
Dzisiaj na terenie Polski działa wiele placówek medycznych, których funkcjonowanie regulowane jest stosownymi przepisami. Wśród nich znajdują się również i te odnoszące się do obowiązkowego wyposażenia miejsc świadczących pomoc medyczną. Co powinno być obecne na wyposażeniu...